Skicentrum Deštné
Máme společnou vášeň
/cs//events/pos/
/sk//events/pos/
/en//events/pos/
„Relevantní přítomnost.“
Jednou z našich oblíbených pracovních činností jsou eventy. Věnujeme se jim dlouho a i tady platí naše jednoduchá filozofie shrnutá do proklamace Facing Future – nebojíme se žádné budoucí výzvy. Umíme vyrobit kompletní event v podstatě na klíč zákazníkovi, od základního set-upu až po specifické detaily. Ostatně úspěšných realizací za sebou máme celkem dost.
Ultra Range Pro ramp
![](http://front.cz/wp-content/uploads/2017/03/VANS_ULTRA-RANGE.jpg)
Pro naše milé klienty Vans jsme v rámci launchování nové siluety Vans Ultra Range Pro za pouhé čtyři dny od zadání navrhli a postavili speciální skateboardovou rampu. Naše práce zahrnovala kompletní truhlařinu, design, instalaci a následnou deinstalaci rampy pro jeden ze závodů světového poháru ve skateboardingu Grand Prix Beroun. Námi vyrobená rampa hostila takzvaný “Best Trick”.
„Bullet proof bar“
![](http://front.cz/wp-content/uploads/2017/03/LW_160304_Red_Bull_ES_Destne_vOh_CZ_LQ_0056-e1589809487493.jpg)
Dalším váženým klientem je Jägermeister. Naším společným cílem bylo nenásilně zakomponovat jejich aktivace do světového freeski závodu Soldiers tak, aby organicky byly jeho součástí, nenarušovaly, ale zároveň byly dostatečně vidět a působily současně. Vymysleli jsme a vyrobili barikádu z pytlů, která sloužila jako platforma pro Jägermeister bar a designovali speciální grafiku k prezentování cen, seznamu nápojů i speciálních akcí, samozřejmě s akcentem na ledovou namraženost drinků, se kterou Jägermeister s oblibou pracuje. To vše se pak odbavovalo na LED obrazovkách umístěných za samotným barem.
[LOVEIT]
![](http://front.cz/wp-content/uploads/2017/03/too-many-zooz-loveit-sound-fleda-brno-frontcrew-hq-15-e1589809833201.jpg)
Jedna z prací, na kterou jsme neobyčejně pyšní, je komunikační umbrella pro několik různých Jägermeister aktivit, původně využitá pro sérii koncertů [loveit] sound. Žonglovali jsme s jednoduchým prvkem fonetického znění anglické fráze Love It (Lovit), odkazující na Jägermeister claim Nepřestávejte lovit. Použití závorek mělo za úkol extenzi a variabilitu i mimo hudební sféru, například na [loveit] skate, [loveit] freeski, [loveit] vision, [loveit] taste, atd. Jak víme, různé subkultury jsou velmi citlivé na agresivní komerční branding, snažili jsme se proto vymyslet něco, co bude graficky dobře a svěže vypadat a zároveň se vyhneme prvoplánovému spojování se značkou jako takovou za použití jasně odkazujícího claimu. [loveit] bylo decentní a sexy řešení
![](http://front.cz/wp-content/uploads/2017/03/too-many-zooz-loveit-sound-fleda-brno-frontcrew-hq-23-e1589809822406.jpg)
Marlboro New Land
![](http://front.cz/wp-content/uploads/2017/03/POHODA_-_1379.jpg)
Pro Marlboro jsme v roce 2016 zajištovali a odbavovali kompletní eventový set-up čítající 75 klubových akcí, velkolepé aktivace na 8 velkých festivalech v Čechách a na Slovensku, kilometry vytištěných bannerů, DJs pulty, prodejní místa, bary, kulturní program, food trucky, sítotiskovou dílnu a nespočet displayů k vystavení jejich produktů. Rozsahem bezesporu jedna z největších akcí na kterých jsme se komplexně podíleli.
![](http://front.cz/wp-content/uploads/2017/03/POHODA_-_0800.jpg)
![](http://front.cz/wp-content/uploads/2017/03/POHODA_-_0043.jpg)
Excellent Drop
![](http://front.cz/wp-content/uploads/2017/03/LW-20150306_EXCLNT_SOLDIERS_Destne_v_Oh_CZ_LQ-4338-e1589810437748.jpg)
Pro plzeňský brand Prazdroje Excelent jsme vymysleli a realizovali takzvaný Excelent Drop Bar, který měl názvem i provedením evokovat letecky shozené zásoby proviantu.