Skicentrum Deštné

Máme společnou vášeň

/cs//events/pos/ /sk//events/pos/ /en//events/pos/

Event Tools

Koncept

Jednou z našich oblíbených pracovních činností jsou eventy. Věnujeme se jim dlouho a i tady platí naše jednoduchá filozofie shrnutá do proklamace Facing Future – nebojíme se žádné budoucí výzvy. Umíme vyrobit kompletní event v podstatě na klíč zákazníkovi, od základního set-upu až po specifické detaily. Ostatně úspěšných realizací za sebou máme celkem dost.


Ultra Range Pro ramp

Pro naše milé klienty Vans jsme v rámci launchování nové siluety Vans Ultra Range Pro za pouhé čtyři dny od zadání navrhli a postavili speciální skateboardovou rampu. Naše práce zahrnovala kompletní truhlařinu, design, instalaci a následnou deinstalaci rampy pro jeden ze závodů světového poháru ve skateboardingu Grand Prix Beroun. Námi vyrobená rampa hostila takzvaný “Best Trick”.

„Bullet proof bar“

Dalším váženým klientem je Jägermeister. Naším společným cílem bylo nenásilně zakomponovat jejich aktivace do světového freeski závodu Soldiers tak, aby organicky byly jeho součástí, nenarušovaly, ale zároveň byly dostatečně vidět a působily současně. Vymysleli jsme a vyrobili barikádu z pytlů, která sloužila jako platforma pro Jägermeister bar a designovali speciální grafiku k prezentování cen, seznamu nápojů i speciálních akcí, samozřejmě s akcentem na ledovou namraženost drinků, se kterou Jägermeister s oblibou pracuje. To vše se pak odbavovalo na LED obrazovkách umístěných za samotným barem.

[LOVEIT]

Jedna z prací, na kterou jsme neobyčejně pyšní, je komunikační umbrella pro několik různých Jägermeister aktivit, původně využitá pro sérii koncertů [loveit] sound. Žonglovali jsme s jednoduchým prvkem fonetického znění anglické fráze Love It (Lovit), odkazující na Jägermeister claim Nepřestávejte lovit. Použití závorek mělo za úkol extenzi a variabilitu i mimo hudební sféru, například na [loveit] skate, [loveit] freeski, [loveit] vision, [loveit] taste, atd. Jak víme, různé subkultury jsou velmi citlivé na agresivní komerční branding, snažili jsme se proto vymyslet něco, co bude graficky dobře a svěže vypadat a zároveň se vyhneme prvoplánovému spojování se značkou jako takovou za použití jasně odkazujícího claimu. [loveit] bylo decentní a sexy řešení

Marlboro New Land

Pro Marlboro jsme v roce 2016 zajištovali a odbavovali kompletní eventový set-up čítající 75 klubových akcí, velkolepé aktivace na 8 velkých festivalech v Čechách a na Slovensku, kilometry vytištěných bannerů, DJs pulty, prodejní místa, bary, kulturní program, food trucky, sítotiskovou dílnu a nespočet displayů k vystavení jejich produktů. Rozsahem bezesporu jedna z největších akcí na kterých jsme se komplexně podíleli.

Excellent Drop

Pro plzeňský brand Prazdroje Excelent jsme vymysleli a realizovali takzvaný Excelent Drop Bar, který měl názvem i provedením evokovat letecky shozené zásoby proviantu.