Skicentrum Deštné

Máme společnou vášeň

/cs//creative/red-bull-noir/ /sk//creative/red-bull-noir/ /en//creative/red-bull-noir/

Red Bull Noir

Koncept, Název, Identita

„Dekadentní dokonalost.”

Front připravoval konferenci pro velkoobchodní partnery společnosti Red Bull na zámku Hluboká nad Vltavou. Měli jsme na starosti klíčový vizuál a koncept zvacího procesu. Dominantou vizuálu byl ženský obličej. V rámci zvacího procesu jsme vytvořili postavu impresária, který nejprve prostřednictvím e-mailové pozvánky respondenty vyzval k zaslání korespondenční adresy, na kterou jim doručil černý balíček obsahující plechovku Red Bullu a flash disk s jediným audio souborem s osobní pozvánkou na event. Ten byl po přehrání automaticky vymazán. Vizuál, název akce Red Bull Noir i postava impresária – to vše bylo inspirováno kabaretem a estetikou Moulin Rouge.
  • 203

    manažerů

  • 4

    kroky zvacího procesu

  • 1

    unikátní místo