Skicentrum Deštné
Máme společnou vášeň
/cs//creative/red-bull-noir/
/sk//creative/red-bull-noir/
/en//creative/red-bull-noir/
„Dekadentní dokonalost.”
Front připravoval konferenci pro velkoobchodní partnery společnosti Red Bull na zámku Hluboká nad Vltavou. Měli jsme na starosti klíčový vizuál a koncept zvacího procesu. Dominantou vizuálu byl ženský obličej. V rámci zvacího procesu jsme vytvořili postavu impresária, který nejprve prostřednictvím e-mailové pozvánky respondenty vyzval k zaslání korespondenční adresy, na kterou jim doručil černý balíček obsahující plechovku Red Bullu a flash disk s jediným audio souborem s osobní pozvánkou na event. Ten byl po přehrání automaticky vymazán. Vizuál, název akce Red Bull Noir i postava impresária – to vše bylo inspirováno kabaretem a estetikou Moulin Rouge.
-
203
manažerů
-
4
kroky zvacího procesu
-
1
unikátní místo