Skicentrum Deštné

Máme společnou vášeň

/cs//creative/meet-the-giants/ /sk//creative/meet-the-giants/ /en//creative/meet-the-giants/

Meet the Giants

Koncept, Identita, Kreativní platforma

„Projekt, na kterém pro nás pracovala snad půlka Barrandova”

Kreativní platforma zastřešující několik konceptů a aktivit pro Philip Morris. Obsahovala regionální aktivaci prostřednictvím Newland boxů, takzvané MCP (Mass Consumer Promotion), kdy mohli spotřebitelé v podzimní vlně díky nasbíraným kódům z krabiček vyhrát různé ceny.
Ty jim pomáhali vybrat „opinion leaders“ a Giants František Ortmann, Mike Trafik a Kamu. Dalším bodem plnění byly festivalové aktivace a různé doprovodné akce nebo pravidelný obsah aplikace M-Point. A v neposlední řadě jsme upekli i plán kompletní realizace festivalových prodejních míst, který obsahoval interaktivní strom, DJ pulty, bary i samotná prodejní místa tabákových výrobků, na čemž pro nás pracovala možná půlka Barrandova. Zároveň je třeba zmínit krásný merchandise ze sítotiskové dílny na místech festivalových aktivací od studia Analog Bros resp. Kristiny Ambrozové.
  • 75

    klubových aktivací

  • 26 613

    unikátních vstupů do festivalové zóny

  • 24

    videí